therightplace

Träningsvärk!

Publicerad 2012-02-28 23:13:34 i Allmänt,

Hej på er, idag har jag varit på J-son
och pluggat teori, gick rätt bra för nu är jag klar med fas A:)
Så är väl bara typ 5 st kvar eller något nu haha!
Så ska jag ha första körlektionen sen nästa vecka också.
Men ja annars har det väl inte hänt så mycket idag,
förutom en sjukt jobbig träningsvärk, har varit sjukt stel så imorgon
kommer jag troligtvis att ligga i koma i sängen haha
armarna kommer vara låsta i ett läge:)
Aja ska få träffa lite kompisar imorgon så det blir ju trevligt :D
Men vi får väl höras ha det bra!
Såg ettan av denna film igår och tvåan idag föresten, hehe så skön film! :D

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-02-29 22:23:02

jo då :)

Har du haft en bra dag? kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela