therightplace

1 Januari

Publicerad 2012-01-01 20:31:02 i Allmänt,

2012 here we come!
Igår blev det lite nyårsmiddag hemma hos systrarna Norén,
va gott och trevligt, men jag och lollo kunde inte stanna så länge
för vi var tvungna att sticka hem till mig
för att emma, mattis, nicklas och johannes va på väg.
Blev lite festande hemma hos mig innan vi drog vidare
sen ner mot Bullermyren, vet inte riktigt vem det va som bodde där
men va liten fest där så vi stanna där till lite efter tolvslaget
sen fortsatte vi vidare hem till Mattis på jax.
Blev kvar där någon timme sen ordnade vi skjuts hem :)
Va väl rätt trevlig kväll som sagt, dock lite tråkigt att man inte kunde dricka riktigt
är något med min mage då och då, ska nog ta ett besök till doktor någon dag
och se vad han tror att det kan vara :)
Som tur är så klara jag mig från träningsvärk idag iallafall haha "host" emma! ;)
Idag annars har det inte hänt mycket,
har bara spenderat dagen hemma och tagit det lugnt:)
Hoppas alla hade trevligt igår iallafall, så hoppas vi på ett grymt 2012!
Hej på er:)

Kommentarer

Postat av: monika! :)

Publicerad 2012-01-02 01:32:04

Gott nytt år! :) Hoppas du fick en rolig kväll/natt! :D Kram!

Postat av: MALIN PETTERSSON - THIS IS MY LIFE HERE AND NOW

Publicerad 2012-01-02 10:40:16

Hoppas du får en bra måndag! :)

Postat av: Monika

Publicerad 2012-01-02 13:03:02

sv; :))

Postat av: Monika

Publicerad 2012-01-02 13:03:03

sv; :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela