therightplace

Dags att börja igen?

Publicerad 2012-01-13 22:48:18 i Allmänt,

Ja då vare äntligen helt igen, underbart! :D
Ska ju vara hos pappa i helgen, så inge utgång eller något ikväll iallafall.
Har iallafall fått kött och potatisgratäng idag, sjukt gott! ;)
Så just nu sitter jag och kollar på Rocky 3,
är det någon som får en på träningshumör så är det de filmerna:D
Är sjukt pepp på att träna just nu haha!!!
Har ju varit lite dåligt med träningen på sistonde,
så är ju dags att sätta igång på riktigt igen ändå så!
Imorgon annars har jag inte bestämt något än,
får se lite vad som händer först men något blir det säkert:)

Kommentarer

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-01-14 18:30:03

Svar: Hehe okej, nä jag hade ingen olycka igår :) Nu är det helg istället och jag ska tävla :) Ska du göra något roligt i helgen? :) Kram!

Postat av: Bella Davis

Publicerad 2012-01-15 15:48:41

joo då helt ok ;) Har du haft en bra helg? kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela