therightplace

Godnatt!

Publicerad 2012-01-22 22:04:00 i Allmänt,

Ja idag har det väl varit en rätt så lugn dag då!
Har setat vid datorn en stor del utav dagen sen så kom släkten
hit så blev det lite fika och grejer, sen blev det att ta ut varenda pryl
som fanns i mitt rum för att de ska hit och göra något med golvet.
Stänger man dörren så när man öppnar den sen igen luktar det sjukt mycket rök
där inne så det är det som de ska försöka fixa nu :)
Och självklart blev det ingen träning idag :(
Bara för allt det här, får se om jag orkar ta mig dit imorgon då!
Men nu ska jag strax ta och sova, börjar 8 imorgon suck-.-
men men godnatt på er alla!

Kommentarer

Postat av: Bella Davis

Publicerad 2012-01-23 00:46:37

min helg har vart rätt lugn :) hur har din vart ? kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela