therightplace

Godnatt

Publicerad 2012-01-12 23:04:51 i Allmänt,

Blir kort inlägg nu för måste gå och lägga mig:)
Men igår blev det inget alls för hade absolut inget att skriva om så!
Idag va det en skön skoldag iallafall, slutade 12 ungefär :D
Sen va jag hemma ett tag, så gick jag med lollo lite senare hem till Lina,
där även emma var. Så satt och snacka lite, gick en vända ut och kolla på lite tv:)
Blev väl rätt lugn kväll som sagt, imorgon är det skogen som gäller
och resten av helgen så får väl se vad som kan tänkas hända:)
Men nu ska jag sova, så godnatt på er!

Kommentarer

Postat av: Bella Davis

Publicerad 2012-01-13 06:15:34

Yes jag är modell i New York! :)

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-01-13 12:38:33

Svar: Okej :) Idag är det fredag den 13e, tror du att du kommer få någon olycka idag? :P Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela