therightplace

Helgens bravader haha!

Publicerad 2012-01-16 21:55:05 i Allmänt,

Ja ska vi börja med lördagen då!?
Spenderade väl stor del till en början borta i Hovgården hemma hos farbror och kusin!
Vi fick Joar att börja med WoW så nu sitter han och verkligen nötar det varje dag
och han är bara 9 än så ni vet men ja vi fick vill hjälpa honom med lite små saker.
Fast han har klarat sig sjukt långt helt ensam i stort sett! :)
Sen fick vi iallafall en kanon god kött gryta där, så då var man mätt sen ett tag (y)
Men sen blev vi tvugna att åka för att jag skulle hem och fixa till mig lite,
skulle nämligen ner till Carro sen på lite förfest, men trevligt sällskap :)
Så lite innan elva då så drog vi vidare ner mot stan och S2.
Va väl en trevlig utgång, även om det inte va min topp 5 direkt,
dock så hade nog de andra det men va ju kul att de fick det iallafall! :)
Nu igår (söndag) så blev det en väldigt lugn dag, satt och kolla på Prison Break
i stort hela dagen, intressant så kan inte sluta haha (y) ;)
Men mot kvällen så kom pappa och hämta mig så åkte vi och käkade,
blev biffstek för min del, det va väl inte helt fel sådär:)
Sen åkte vi vidare till Roger och Ullis så blev det blev lite fika där
innan jag åkte hem till Carro, då även lollo, emma och terese va där :)
Satt väl och snacka resten kvällen innan det bar hemåt igen!
Men i stort så blev det väl en hyfsat trevlig helg.
Idag annars så va det ju skola igen, hade typ 3 timmars hål eller något (jättekul) -.-'
men ja jag fick åka hem och ta det lugnt en stund och äta godare mat än de i skolan så.
Sen nu på kvällen åkte jag ner en snabbis och gick runt på kupolen med Nicklas,
han kollade efter skor, dock så fyndade han inget så får väl bli en annan gång sen:)
Nu ska jag se lite serier, Prison Break bl.a. ;)
Såg nyss The big bang theory med ananaspaj och glass till!
Aldrig ätit det förut, men det gick ner :)
Hoppas ni får en trevlig kväll nu, hej på er!


Kommentarer

Postat av: ulliz

Publicerad 2012-01-17 06:47:48

Tack för ert besök :-)

Tack oxå för att ni hjälpa oss att äta upp kladdkakan!

Ses väl snart igen!

Postat av: Bella Davis

Publicerad 2012-01-17 17:46:19

haha ja försöker göra det bästa av helgerna:) ingen ide att slöa ;) haha Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela