therightplace

Mums

Publicerad 2012-01-25 20:20:07 i Allmänt,

Varit en god men kall dag idag haha! :)
Va inte med på idrotten idag så då fick jag, anna och mathilda
gå runt sportfältet och va så sjukt kallt så trodde jag skulle frysa fast haha.
Så kom det en på långfärdsskridskor som typ hann åka 10 varv när vi hade gått ett.
Kändes lite jobbigt sådär att det gick så snabbt för honom haha:)
Sen iallafall åkte jag hem och vänta på pappa så blev det Thaimat sen.
Blev vårrullar för min del och det va inte helt fel;)
Nu på kvällen har jag fått plugga kinesiska för att jag har prov imorgon
men eftersom vi inte fått veta riktigt vad vi ska plugga på
så kommer det gå åt pipsvängen haha känns det som!
Ni får veta imorgon hur det kanske gick:)
Men vi hörs då så ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Bella Davis

Publicerad 2012-01-25 22:13:37

Idag har jag kollat på film och tränat och vart på stan :)

Har du haft en bra dag då? Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela