therightplace

Natten väntar!

Publicerad 2012-01-05 18:28:23 i Allmänt,

Blev inge gym idag som tänkt, får bli en annan dag istället då :)
Ikväll/inatt ska jag va uppe hos emma så ska lollo följa en stund också.
Sen ska vi försöka dygna då hehe, beror lite på hur mycket vi kan hitta på
men något ska vi nog kunna hitta på så :) Blir väl lite film, mat, bilspel osv.
Kan ju bara säga det att jag INTE får förlora på bilspelet,
ni vill inte veta varför isåfall haha ;)
Men ska ta 7 bussen dit med lollo så, sitter och väntar nu bara!
Hoppas ni andra ska göra något roligt idag iallafall,
kommer vi förhoppningsvis ha iallafall! :D
Men det får duga för nu, få se om vi hörs lite senare eller inte.
Hur som helst, ha det bra!


Kommentarer

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-01-06 12:18:47

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Jag har mest min blogg till att kunna titta tillbaka på vad jag själv har tyckt, tänkt och gjort. Varför började du blogga från början? :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela