therightplace

Onsdag

Publicerad 2012-01-04 19:07:52 i Allmänt,

Då är jag hemma hos mamma igen nu då:)
Har inte hänt så mycke idag egentligen, snöade ju lite grann under natten
så blev lite skottande hos pappa, men det gick rätt bra så :)
Sen innan vi åkte hem hit så blev det en Lövbiff i Forssa! ;)
Det va ju inte helt fel sådär.
Resten av kvällen har jag fått gjort lite läxor, jäkla filosofi asså hatar det!
Massa jäkla teorier hit och dit, så fattar man inte
ett skit va de ens vill komma fram till -.-'
Blir nog inget mer annat för kvällen tror jag, så får väl ta och kolla film eller något:)
Ni får ha det så bra, hejdå, kan möjligtvis komma in lite kläder sen
jag har funderat på att inkassera! ;)

Kommentarer

Postat av: Mli

Publicerad 2012-01-04 19:12:47

Snöade lite här med:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela