therightplace

Vilket val!?

Publicerad 2012-01-09 19:50:28 i Allmänt,

Ska börja med att berätta att det har blivit lite träning idag,
va ben som stod på schemat idag och va verkligen SJUKT länge sen jag träna ben.
Så imorgon kan det hända att man behöver rullator haha:D
Men aja haha va och kolla på lite mobil erbjudanden idag!
Nu är ju den största frågan bara ska man ha en Iphone 4S eller en Samsung Galaxy S2?
Kom gärna med kommentarer, det behövs ;)
Sen ska jag även välja om jag ska ha tele2 eller telia, men det får jag nog lusta ut själv!
Annat som händer i mitt livet är ju att skolan börjar imorgon också,
det är ju inte fullt lika roligt direkt, jävla läxor och prov som kommer komma nu också:/
Aja bara ett halvår kvar nu sen äre STUDENTEN!!! SWEET! :D
Va väl allt för idag, men som sagt kom med feedback om mobilerna;)

Kommentarer

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-01-10 14:17:11

Svar: Okej :) Hur gammal var du nu igen? :) Själv är jag 22 :p Fyller 23 i år. Kram!



Förresten, visst har vi gjort bloglovin-byte? Annars; Vill du göra det?

Postat av: Tele2

Publicerad 2012-01-10 14:28:59

Hej Erik,



Om du har funderingar gällande passande abonnemang hos oss eller övriga frågor är du varmt välkommen att kontakta oss ska vi besvara dessa.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela