therightplace

Baby I was born to run!

Publicerad 2012-07-31 20:29:22 i Allmänt,

Hallå i stugan! Sitter här och väntar på lite OS, basket och så vare semi/final i simning om ett tag :) 
   Tänkte bara berätta att jag hade en grym helg nere i Göteborg. Fredagen bestod väl i stort sett bara av bilåka, men sen på lördagen så var vi nere på stan och kolla runt, mötte även upp Mari sen så vi gick och käka precis när det börja spöregna. Som tur höll vi i oss i rätt byggnad för lite längre ner i stan blev det så mycket att det läckte in från taket bl.a. Justja vi var även med om att en gubbe svimma eller något liknande när vi satt på ett fik. Han låg typ stilla som ett lik, såg lite äckligt ut men han verkade andas bra och ambulansen kom fort så får hoppas det gick bra! Men ja sen Bruce;an på Ullevi var helt otrolig alltså. Förutom att vi slod publikrekord med ca 66500 pers så var han helt sjuk, spela i 3 tim och 45 min alltså herregud. Att han orkar alltså, tror han är 62 nu eller något, får hoppas man orkar med något sånt när man är i samma ålder! Fick iallafall höra de flesta låtar jag ville höra och så, så jag blev riktigt glad över det också. Men sen på söndag så blev det en snabbfika hemma hos Mari innan vi åkte hem igen, så den dagen bestod väl också mest av bilåka som sagt.
   Idag annars så har jag jobbat hela dagen, och sen stack jag direkt på träning. Vilket gick hyfsat bra idag faktiskt så nu är det bara att tuta och köra! Resten av kvällen har jag sorterat lite kläder och tagit det lugnt så ska väl fortsätta ta det lugnt innan jag ska sova. Så ni får väl ha det så bra allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela