therightplace

Snart så smäller det!

Publicerad 2012-07-26 19:00:48 i Allmänt,

Hej gott folk! Fett skönt att solen äntligen kunde titta fram idag då. Dock så har man jobbat hela dagen så har inte kunnat tagit vara på den så mycket. Fick även jobba övertid idag för att de va lite sega på att lasta i järnvagnarna samt att det krångla ihop sig när allt nästan var klart för att gå hem. Så idag har man jobbat 10,5 tim. Pengar iallafall eller hur? ;) Har iallafall packat lite och så nu så börjar få med det mesta jag ska ha till Göteborg över helgen. För er som inte vet så ska jag ner och se på Bruce Springsteen som spelar på Ullevi, FETT! ;) Ska komma in uppemot 75 000 personer både på fredagen och lördagen, rätt mycket det hehe.
   Nu väntar jag väl på att få se vad det blir för mat här, har bara käkat lunch än så länge på lågan så skulle vilja ha något mer i magen nu. Men vi får väl höras, kanske inte blir så mycket uppdatering över helgen, men vi får se helt enkelt har för mig de har dator på hotellet/vandrahemmet vi ska sova på. Hörs vi inte får ni väl ha det så bra hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela