therightplace

Varsågod!

Publicerad 2012-07-18 21:22:39 i Allmänt,

Hej alla glada och alla andra! :)
Har haft en rätt lugn dag idag, blev en vända till farbror, 
och sedan en jobbar kompis till pappa
men annars har det inte hänt så mycket idag.
Regnade riktigt mycket i början på dagen,
men efter att jag och pappa köpte en regnmätare
så slutade det haha va lite komiskt :)
Annars så vann jag hem en klocka från Tradera idag,
har ju en redan men tänkte varför inte en till? :)
Men nu resten av kvällen vet jag inte vad man ska hitta på
får säkert bli film eller något, vi får se.
Vi får höras en annan dag!
Ska för övrigt försöka leka lite med utseendet på bloggen
så kanske ändras titt som tätt bara så ni vet ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-07-19 00:38:13

äntligen lite uppdatering! på tiden.. och tycker om denna design bättre må jag säga ;) hehe... bra där!

Svar: Haha visst var det ;) ska leka lite till med den när jag kommer hem till mamma för datorn är lite snabbare där. :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela