therightplace

33p, JAG SA JU DET!

Publicerad 2012-03-05 19:01:11 i Allmänt,

Orkar inte berätta om helgen så mycket men blev lite fest på lördagen
och det var väl rätt trevligt å så:)
Måste berätta en sak som hände igår iallafall!
Borde åkt och köpt en Triss, men aja iallafall
Jag är med i en grupp på facebook där man pratar om basket (NBA)
så hade de lagt ut på loggen "Kobe Bryant gör över 35 poäng idag, sant eller falskt?"
Så var det några som hade skrivit bla bla bla sant, falskt osv.
Då skrev jag att han inte gör det utan att han får 33 poäng.
Så satt jag på internet och följde, när det var 30 sekunder kvar av matchen
hade han 32 poäng så fick han 2 frikast, hade chans på 2 poäng alltså.
Vad gör han om inte missar ett och sätter ett, alltså upp i 33 poäng.
Sen rinner tiden ut bara, och man blev lite mallig ;)
Alltså fatta, just 33 poäng, han kunde ju fått 24, 55, 40 eller vad som helst
men ja man kan ju det där med basket så in your face alla fans (följare, inte FANS^^)
som inte kan gissa rätt;) Som sagt STOLT hehehe! :D
Idag har jag i vilket fall bara haft en lektion som börja kl 2, skönt.
Så tidigare på dagen tog jag en vända till gymmet,
blev lite biceps och mage gick väl rätt bra!
Nu har jag gjort läxor och så, så blir att ta det lugnt nu,
ni får ha det bra iallafall:)

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-06 15:39:58

med mig är det jätte bra hur är det själv? puss och kram :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-07 19:48:16

hej på dig! vad gör du för kul idag? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela