therightplace

I'm back, back in the New York groove!

Publicerad 2012-05-03 21:25:37 i Allmänt,

Hej gott folk!
Orkade aldrig uppdatera igår så gör det idag istället.
Igår va jag ledig från skolan iallafall för att jag var på halkbana och sladda lite;)
Haha ja men va iallafall sköjigt och en skön dag med lunch på ata.
Senare mot kvällen följde jag även med lollo, emma och elia till ornäs
för de skulle käka där utav alla jävla ställen i borlänge såklart haha;)
Aja va väl trevligt slut på kvällen iallafall.
Idag har det varit skola som vanligt, dock den gamla vanliga korta dagen
så passade på att ta en liten sväng till json och plugga teori
håller på med sista repetitionsfasen nu men det är en riktig pain in the ass!
Åkte iallafall hem sen och sen ner igen till östra och träna lite,
faktiskt rätt nöjd med passet, höll till och med på att somna på
bussen ner innan så trodde jag inte skulle orka något alls.
När jag va klar iallafall så åkte jag, bror och pappa till forssa och käka.
Blev en kebabsallad för mig fast den hette mexikansk sallad
var hur som helst sjukt gott;)
Aja imorgon är det fredag som väntar ska bli skönt
och kort skolvecka har det varit också, det gillar vi ju såklart:)
Men nu blir det bb om en stund så hej på er hare gött.

Bjuder på en snygg brud! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela