therightplace

Dan före dopparidan

Publicerad 2010-12-23 15:17:33 i Allmänt,

Jahapp imorrn är det julafton då:O
Vet inte har liksom inte fattat det än tror jag haha, fråga mig inte varför^^
Har iallafall slagit in alla paket idag, bara Niklas som har ett kvar att fixa sen är vi klara :D
Annars har jag typ dammsugit 3/4 av lägenheten idag och så, så nu blir det några sekunders vila iallafall;)
Fast ska väl ta och äta snart, eller om jag väntar tills mamma kommer hem för vi ska tjuvstarta lite med prinskorv, köttbullar, potatis osv :)
Sen imorrn blir det två julbord först ett kl 12 hos Eva med mammas släkt och alla sen runt 15.00 tiden kommer pappa och drar vi vidare ut till Hovgården där vi fortsätter att fira julen med Lasse och Co så blir väl julbord där runt 17.00 om jag inte miss-minner mig:)
Hoppas ni får va ni har önskat er, om ni nu inte varit stygga;)
Sist men inte minst

Hitta den här på bdb som jag hade lagt ut för någon Jul sen haha så jävla bra;)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-23 18:13:42

GOD JUL :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-23 19:23:54

sv; haha ja!



god jul erik :):):)

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-23 21:41:15

god jul erik!!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela