therightplace

Fredag och Gott Nytt År;)

Publicerad 2010-12-31 14:35:23 i Allmänt,

Ja då var det sista dagen på året då! :)
Kan väl bara passa på och tacka alla som har gjort mitt år, TACK!!! ;)
Va med pappa på kupolen vid tolv tiden idag och köpte hängslen, sen fika vi där med mamma.
Nu ska jag göra:
-Laga mat
- Äta mat
- Kolla på "I hetaste laget", är en sorts tradition för mig såg den typ första gången på ett nyår hos pappa när jag va åtta eller nått så efter det är jag bara tvungen att se den varje år hädanefter haha:)
- Duscha och greja
- Kanske äta nått igen
- Sen tar jag bussen upp till ******* så äre FEST :D
- Tar även och sover över där
Ska väl avsluta med att säga Gott Nytt År på er allihopa :)
Hängslena och två flanellskjortor jag fick av pappa.

Kommentarer

Postat av: terese

Publicerad 2010-12-31 17:34:57

svar: hihi precis ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela