therightplace

Get back up!

Publicerad 2011-12-18 23:54:31 i Allmänt,

Ska göra en snabb summering av gårdagen och denna dag.
Blev iallafall kupolen med på dagen med emma, lollo, jossie och olle.
Alla köpte väl lite av varje i stort sett, jag köpte en tröja
märkte dock på kvällen att det va hål i den så ska få en ny imorgon hoppas jag :)
På kvällen iallafall blev det för fest hemma hos emma
och den slutade väl inte riktigt som tänkt, behöver inte gå in på detaljer här :)
men det blev iallafall fortsättning på S2 sen under natten och avslutades med en
underbar kebabrulle från Milano <3
Idag har jag varit hem till Erik och Merit, gav deras ungar lite julklappar dock fick
även jag och niklas lite julklapp så det va oväntat men roligt, tack så mycket (y) :)
Under kvällen nu så har jag varit med emma, tyckte hon kunde behöva lite
sällskap, och jag orkar inte spendera kvällen framför datorn
så det va trevligt, blev lite prat, glass osv :)
Även lite planeringar inför jullovet (y) :D
Nu ska jag iallafall sova även om det inte blir så jätte många timmar
men något iallafall så godnatt på er nu!



Hör du det emma? :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-12-19 00:04:12

hm, mh ;$ TACK ERIK! :):):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela