therightplace

Kan det verkligen vara jul imorgon?

Publicerad 2011-12-23 19:00:04 i Allmänt,

Kan inte förstå att det är julafton imorgon, känns verkligen inte som det:O
Hoppas iallafall på att jag har bättre matlust imorgon
för har inte velat ätit så jätte mycket de två senaste dagarna.
Men imorgon hoppas jag det är borta för då jäklar vill jag äta! ;)
Har packat upp lite smått inne i mitt rum, men nu är det massa papper
och grejer kvar och vet inte om jag orkar ta tag i det,
men skulle väl vara bäst om jag gjorde det också kanske:)
Blir att fira jul med släkten här hemma hos mamma ialafall!
Så det är rätt fullt upp här hemma just nu som ni kan förstå hehe
men får se vad jag ska göra resten av kvällen sen
inte riktigt bestämt än, men det får visa sig då:)
Ska väl ta och fortsätta nu iallafall, vi hörs.
kommer troligtvis in med ett inlägg imorgon,
men för er som inte ska in på internet då
GOD JUL på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela