therightplace

pokaż serce

Publicerad 2011-12-19 20:57:28 i Allmänt,

Varit rätt chill men onödig skoldag idag.
Har i stort sett kollat på film och fikat hela dagen haha:)
Skönt det är lov snart iallafall för gud va jag ska sova då (a)
Efter jag slutade skolan idag så mötte jag upp emma vid kupolen,
för jag skulle byta ut en tröja, dock hade inte den kommit än som jag skulle byta till
så får gå dit imorgon igen, men måste nog kolla på någon present så
gör väl inget direkt. emma va tvungen att hämta ut penicillin så vi gjorde även det
dock va det någon weird tant där på apoteket som störde sig på någon annan random
som stod och kolla in i affären så hon fick typ ett smått psykbryt haha
och då ville den där gubben ringa polisen haha!
Men efter alla inköp så tog vi iallafall en fika på Wayne's det va inte helt fel:)
Så tack för trevligt sällskap emma!
Nu ska jag snart gå och ta en dusch, sen blir det att ta det lugnt det sista av
kvällen innan det är dags att sova igen, är ju som tur är lite sovmorgon imorgon!
Men vi hörs väl imorgon sen igen, hej på er:)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-12-20 07:29:01

haha smått kul men cp (det där med tanten och gubben) tss...



tack själv! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela