therightplace

Tisdag

Publicerad 2011-12-13 20:30:04 i Allmänt,

Hej alla igen :)
Idag har det varit en rätt ensam skoldag hehe, lollo va med på
psykologiprovet sen har resten av flickorna nästan hållt sig borta hela dagen :)
Men provet gick väl iallfall helt okej, kunde gått bättre men vet att jag klarar det.
Efter skolan så tog blev det lika fika med pappa på Café Esplanad och
så bokade jag klipptid imorgon, så imorgon ryker det bort lite hår igen (y)
Men iallafall anledning till att jag träffa pappa va att vi vänta på niklas
och att vi åka förbi kupolen för att köpa julklapp åt kusin, så nu är det gjort.
Tror han kommer att bli mycket nöjd hehe :D
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen blir det bara
att ta det lugnt innan det är dags att sova igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela