therightplace

Fredag

Publicerad 2011-02-18 16:43:53 i Allmänt,

Yes då va det helg igen! :)
Haft svenska prov å så i skolan idag, tror det gick hyffsat iallafall.
Va skönt att vara tillbaka i vilket fall:)
Kom nyss hem från kupolen,
va dit och fika med pappa sen kollade vi på lite tv apparater;)
Han vill nämligen ha en ny, å det säger ju inte jag nej till heller så(y)
Men nå mer för kvällen blir det nog inte.
tänkte mest tare lugnt ikväll och låta förkylning försvinna helt.
Så blir väl film och så.
Ska även fortsätta med lite skissning och så,
ska ta kort senare när jag är klar med två bild jag håller på med!
Så om det är någon som är intresserad får ni vänta lite till:)
aja ni andra som ska göra lite saker för kvällen
Ha så trevligt allesammans!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-18 23:06:04

jag överlevde :D haha

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-19 10:00:21

nu är bild uppe på bloggen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela