therightplace

FREDAG!

Publicerad 2011-02-11 19:44:34 i Allmänt,

Va gött det är med fredag nu igen!
Skön skoldag vare idag oxå,
va typ skogindustrin som va på besök och vi gjorde lite uppgift å så med dem.
så det va inte allt för jobbigt iallafall!
Sen efter det stack jag och pappa och käka på blå lågan,
det blev hamburgare med stekt potatis för mig.
Slapp den där jäkla köttfärsfrestelsen i skolan, lät inte gott :S
aja sen åkte vi hem en stund för niklas slutade ju lite senare,
sen när vi hämtade honom stack vi iväg och åt IGEN haha
denna gång blev det på American take away, innan vi åkte hem till mamma.
Så ja sen stack jag typ direkt iväg och tränade lite rygg och axlar.
Så nu är jag lagomt trött sådär hehe:)
Ska väl ta och äta igen snart då sen kanske det blir lite film och troligtvis wow haha!
Hoppas ni får en trevlig fredag iallafall
Speciellt du Lollo! ;)
justja skulle lägga in bild på rosen,
men får se om jag gör det lite senare annars får ni vänta tills imorgon.
Om det nu är någon som bryr sig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela