therightplace

Måndag

Publicerad 2011-02-14 20:09:35 i Allmänt,

Va vad är det här jag lever?:O
haha men aah kan ju säga simma aldrig med en huvtröja höll nästa på att kvävas ju:S
Efter skolan skulle jag iallafall till kupolen för att köpa ett skissblock
som jag även gjorde men det blev ju att man blev kvar där ett tag!
Först så kom salo och nicklas dit
för dem skulle käka på donken så då gjorde jag oxå det,
sen kom Emma, Lollo och Elin för att Lollo skulle äta på Kompis och kolla på kläder.
Så då blev man kvar ännu längre:)
Aja trevligt vare iallafall.
Men nu är jag då hemma så tänkte kolla på lite Miami Ink och så.
Har blivit snuvig i ena näsan också, inge kul:(
Aah har ingen lust att skriva något mer nu men ska väl ta och önska alla,
En trevlig alla hjärtans dag! <3 :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-14 21:25:33

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela