therightplace

Onsdag

Publicerad 2011-02-02 16:50:18 i Allmänt,

Skön onsdag! :D
började kl 11.45 som vanligt sen hade jag 3 lektioner och sluta 14.30!
har gjort tyska läxan och så, vet inte kom på att jag kanske måste kolla lite på Nk oxå-.-
Så har jag fått gått och handlat oxå, fick gå med två "tunga" kassar från willys till hem, så fick jag inte axel träning igår så kan jag lova att jag fick det idag haha:)
Har bokat klipptid nu oxå,
men såg att den tiden inte gick nu så försöker fick en ny, men de svarar ju aldrig :S
Men jah får väl ta och kolla på den där jäkla NK då :(
Sen blir det å tare lugnt!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-02 18:37:27

jaha å ja det blir nog toppen det :D

hih får la hoppas på det ;) tsss

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-03 16:11:36

på crossroad i borlänge ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela