therightplace

Söndag

Publicerad 2011-02-13 18:49:18 i Allmänt,

Då var vi här igen då!
Idag har det blivit gym för hela slanten:)
Så om jag inte får hjärtsvikt snart så får jag det imorgon på klädsimmet på idrotten.
Kommer ju att drunka om man får träningsverk tills imorrn haha:)
Vi körde iallafall triceps och bröst idag, å denna gång var andreas med igen (Y) :D
Sen ja så va pappa hungrig så han bjöd mig på en kebabtallrik hehe
Nu är jag hemma hos mamma igen och ska tare lugnt,
Hoppas på att mamma har köpt hem ett skissblock åt mig oxå:)
Har blivit så insiprerad av att skissa och greja just nu.
Men annars kanske det blir lite wow,
ett avsnitt av Miami Ink och får se om jag kan få tag i 6avsnittet av Solsidan
för jag har redan sett det femte som går på tv idag.
Men rätt roligt avsnitt det som går på tven ikväll kan jag då säga;)
Ha ett bra liv, för detta blir nog mitt sista inlägg eftersom jag ligger på maserhallens botten imorrn haha!
Så tar vi och avslutar med den här rosen jag pratat om då
och en bild på mig och nya frissan från igår:)
Ser väl inte till 100% då men den får duga!


Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-02-13 21:43:32

bra att du tar bild iaf eftersom att du uppenbarligen kan rita :)

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-14 17:13:09

som tur så hann vi äta innan ;) ahahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela