therightplace

Söndag/onödigt vetande

Publicerad 2011-02-06 17:40:17 i Allmänt,

Då va helgen slut igen!
Har iallafall varit en rätt najs helg, hänt saker hela tid typ:D
Va ju och lana hemma hos hellman igår,
sen ringer MAX ca 9.15 på morgon
och frågar om han kan jobba från 13.00-21.00 haha kul^^
Sen han vi tyvärr inte lvla upp till 40 men 38,5 iallafall!
Kom precis hem från träningen, varit och kört ben idag.
Dock va inte Andreas med idag, han behövde vila upp sig hehe;)
Så ja nu är inte mamma hemma, och det finns ingen lagad mat
så jag blir väl tvungen att göra något åt det.
Ikväll är det väl iallafall Solsidan om jag inte missminner mig själv:D
Så skönt program haha!
Vill ha torsdag nu så jag får ta och klippa mig någon gång,
så jäkla drygt med långt cp hår -.-'
Synes och höres allesammans!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-02-06 21:33:17

hur ska du klippa dig då? :)

Postat av: tess

Publicerad 2011-02-07 17:56:28

svar: okej, snyggt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela