therightplace

Tisdag

Publicerad 2011-02-08 18:14:45 i Allmänt,

Rätt lugn tisdag!
Hela skoldagen va typ som vanligt, hände inte så mkt ovanligt direkt.
Efter skolan stack jag iväg och tränade,
pappa och niklas va tydligen där så fick skjuts hem av dem sen!:)
Körde iallafall biceps och mage idag, biceps gick kanon fint!
Så nu har jag ätit och gjort läxorna,
bara att tare lugnt nudå hoppas jag;)
Nicklas tyckte vi skulle lvla de andra gubbarna till 40 på wow idag så kanske blir det då!
Sen ska jag nog ta och kolla på lite Miami Ink
och sen får se om det går något vettigt på tv! :)
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2011-02-08 21:04:57

nej men jag vill ha en ipod faktist:)):) vill inte slösa batteri på mobilen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela