therightplace

Tisdag

Publicerad 2011-02-01 18:53:26 i Allmänt,

Den vanliga roliga tisdagen!
Ne men den va inte så farlig idag iallafall,
lite drygt att gå upp på morgonen där men annars vare lugnt:)
När jag kom hem iallafall,
så vare bara att packa kläderna så stack jag ner och tränade lite.
Idag vare rygg och axlar som gällde:)
Gick rätt hyffsat, kan meddela och att jag har gått upp i vikt så jag nu väger 60,5 HÄRLIGT! :D
Så nu har jag ätit och gjort klart läxorna
Så då är det väl bara att tare lugnt nu då, hoppas jag
ska dock kolla mailen och så om de har svarat på mina stipendie frågor:)
Sen kan det nog bli lite wow och solsidan skulle jag tro;)
Hare bra!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-01 20:11:53

å tack erik! :)



wow är det din rygg ? :D

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-02 07:37:10

okey vadå ska du göra den sen? ;)

Postat av: felicia

Publicerad 2011-02-02 11:51:37

okey vad nice! det kommer bli skit snyggt ju ;)

ja visst är dom snygga! blir nog en sån till sommaren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela