therightplace

Fredag

Publicerad 2011-01-14 15:24:09 i Allmänt,

Fredag i mitt hjärta låt mig besjuga dig nu, lalalalalala lalalalala
Va kasst haha, skolan va rätt chill idag iallafall
labba lite på NK, sen bara sitta och titta på filmrecensioner på svenskan gött! :)
Så nu är det underbara helg igen, så får se vad den bjuder på!
Sitter och väntar på sms nu, så får se om jag får något:)
Har inte så mycket att skriva för tillfället, har inte hunnit gjort så mkt än idag liksom,
kan dock meddela att jag nu har nått lvl 40 för er som bryr er, fast ne, typ en då:)
Ja ha det så bra så länge, kanske blir ett inlägg senare oxå vi får se;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-14 16:53:18

sv; att titta på mig när jag sover.. haha. (:

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-14 20:20:39

hihi åh tack erik :D

Postat av: lollo

Publicerad 2011-01-14 22:53:30

uuuh va väntar du på för porrigt sms då erkan? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela