therightplace

Måndag -.-'

Publicerad 2011-01-24 18:34:50 i Allmänt,

Då vare måndag igen också, varit skit skön skoldag!
Hade idrott, sen va else sjuk så slapp engelskan och tyskan SKÖNT!
tyvärr har vi ju så envis spanska lärare
så va tvungen att gå tillbaka till skolan sen igen och ha spanska dock -.-'
Dessutom har jag så mycket läxor den här veckan,
så hälften vore nog, orkar inte ens rabbla upp allt!
Så tack bara för det så har dagen blivit riktigt "tjurig"
sen när man kom hem slog man i näsan också och det gjorde ju inte saken bättre -.-
Men ska iallafall ta och prata med dem där jävla lärarna här nu någon dag och säga till att dem får fan ha lite koll, och inte bara mata på med hur mycket läxor som helst, har seriöst setat med läxorna ända tills nu ju från det att jag kom hem! klockan är nu 18.30
Ska fan inte vara så!!!!
Nu ska jag då iallafall bara tare lugnt och äta mat, hungrig som en varg:)
Sorry om ni inte gilla mitt klago inlägg, men måste få ur mig det så jah!
Trevlig kväll på er iallafall, och hoppas ni får en bättre vecka än vad jag har framför mig!
Skulle nästa seriöst kunna varit jag som tagit bilden, då förstår ni -.-'

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-25 09:12:34

hehe ja ellehur! :D

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-25 10:22:26

TACK ERIK! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela