therightplace

Måndag!

Publicerad 2011-01-03 19:02:19 i Allmänt,

Ja då vare måndag igen, som tur ingen skolmåndag;)
Va och fika idag runt 15.00 med pappa och niklas, blev semla för min del hehe  gott:)
Sen fick jag skjuts till gymmet så körde lite biceps idag,
men gick inge bra för magen känns "svag" :/
Sen blev jag iallafall bjuden på en cheese på donken hehe,
för jag å mamma skulle och titta på en lägenhet.
Men om en stund blir det riktig mat, regnbågslax/lax tror jag;)
Har inte så mycket för dagen, men ja vad säger ni mina vänner
När vill ni hitta på något då?;)
Ska va hos pappa från onsdag-fredag men annars är jag ledig:)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-01-03 22:22:50

svar: haha, nej verkligen inte måste träna på en parkering och TOM ska den vara ;)

Postat av: tess

Publicerad 2011-01-04 10:38:07

svar: absolut (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela