therightplace

Tisdag

Publicerad 2011-01-11 18:16:07 i Allmänt,

Tisdag och skola!
Ja då va skolan igång igen då, va dock trevligt att träffa lite kompisar igen:D
Lyckades låsa in nyckeln hemma idag igen,
 så kom inte åt något i skolskåpet haha, killen med skillen=)
Efter skolan stack iallafall jag och pappa å tränade, va bröst och triceps som gällde idag!
Sen nu sitter jag hemma hos min farbror och kusin ute i hovgården, spökhuset ni vet;)
Vi ska inte gå runda utan de bor här hehe.
Vi har käkat här och så, sen så ska vi väl va här en timme till eller nått
sen ska jag hem till pappa och sover där idag.
Idag gjorde Niklas illa nacken btw, fett synd att han aldrig blir bra:/
Roligare med träningen å så när han oxå kan träna,
 så får hoppas det blir bra så fort som möjligt.
Aja det va väl allt för nu då, Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-11 19:50:08

ja det är klart, vad vill du ha får skoter då? ;) haha

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-11 22:19:23

din bror nicklas eller hellman nicklas? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela