therightplace

Dagens (onsdag)

Publicerad 2011-10-06 01:57:14 i Allmänt,

Ja idag har det väl hänt ganska mycket!
Va typ ute hela dagen med mamma och gjorde massa.
Fixa bland annat lite med inbetalning och så, sen har vi varit och hämtat ut
medicin och såna grejer som jag ska ha med mig sen har vi väl handlat lite shampoo,
tandborste och ja allt sånt där så jag har något när jag kommer till Usa iallafall! :)
Hämta även en våg hemma hos Eva så vi kan se hur mycket packningen väger :D
Den ligger på runt 20 kg nu och man får ha 23kg innan det blir extra kostnader.
Så ska fixa allt det sista med packningen imorgon
för annars blir det en stressig fredag liksom!
Efter varit med mamma hela dag så åkte jag hem duscha,
åt mat och så sen väntade jag in Lollo skulle komma förbi så gick vi upp till emma!
Hade även med en liten present till emma
eftersom att jag missar hennes födelsedag tyvärr:(
Men hoppas verkligen det dög iallafall,
så går vi på krogen när jag är tillbaka sen igen såklart det lovar jag dig! ;)
Ska väl ta och lägga mig snart iallafall om jag ska hinna upp i hyfsad tid sådär
så man inte missar hela dagen och så, ska träffa massa sen imorgon oxå
säga hej då och sånt där!
Sov gott alla nu :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-06 15:20:56

men lilla erik då, tönt, det mer än dög :))))))(y) skulle vi ses idag hihi?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela