therightplace

dressup dinner

Publicerad 2011-10-26 00:27:18 i Allmänt,

Idag på en av lektioner så åkte vi till ett majs fält som dem hade gjort en labyrint i
så vi skulle gå igenom den haha, efter många om och men så kommer vi
tillbaka iallafall, skulle tagit kort men glömde helt bort det :/
Efter skolan så blev det gymmet och när jag kom tillbaka
till rummet så sa Henry (rumskompis) att det va dressup dinner
så man skulle typ klä upp sig lite finare och så va det lite finare mat,
det va typ för att fira dem som fyllt år i september och oktober.
Va väl någon maträtt som va okej, men va inte så speciellt för mig iallafall.
Så får se om jag blir mer hungrig senare, då kanske man beställer pizza haha
man är ju i USA så hade ni förväntat er något annat? ;)
ska ta det lugnt nu en stund, få se om emma är vaken då kanske det blir skype
en stund annars får jag väl hitta på något annat.
Hoppas alla hade en bra dag i Sverige :)
Blev ingen bild från middagen heller föresten hehe FÖRLÅT (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela