therightplace

Ett inlägg iallafall!

Publicerad 2011-10-02 15:33:12 i Allmänt,

Har som sagt inte haft något internet hos mamma och nu va det även problem
hemma hos pappa med det så inte kunnat uppdaterat förens nu!
Fyfan går inte att leva utan det ju haha:D
I fredags va jag iallafall på fest hemma hos elin för hon fyllde år!
Jag och emma va nyktra dock :)
Va då trevligare än att sitta hemma och sen när dem skulle till krogen
så följde jag med emma upp till henne ett tag!
Haha justja jag är bannlyst från familjen gottbergs hus nu oxå!
Vi busa lite med hennes familj nämligen haha!
För hon tappade ju framtänderna för ca 2 veckor sen och därför så skulle
hon ta det lugnt med drickat ett tag.
Fast när vi va påväg mot deras hus så la emma armen över mig så jag typ
skulle hjälpa henne att gå, så lura vi dem att hon hade supit skallen av sig typ (Y) :D
Haha stackars Nova visste inte vad hon skulle säga ^^
Kommer lite bilder från festen iallafall :)
Igår så va vi bara hemma och elda massa grenar å skit
så nu måste man tvätta jackan luktar skit fint ^^
Idag ska jag hem till mamma iallafall så får se vad som händer senare ikväll! :)




Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-02 16:35:26

alltså usch erik, tabort andra bilden :c



hahaha, men skämtat var roligt ;) tss.. måste göras om! haha.. stackars lilla mami! ;)

Postat av: lollo

Publicerad 2011-10-04 19:29:52

du ska då jämt lägga in äckliga bilder på mig du erkan ;)

Postat av: elin

Publicerad 2011-10-10 20:34:35

haha typiskt emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela