therightplace

Flyget på G!

Publicerad 2011-10-04 20:13:34 i Allmänt,

Många har ju frågat och undrat när jag kommer åka nudå!
Idag så kom mitt visum på posten så då ringde vi till Explorius och prata med dem,
och vi bestämde tillslut att dem ska boka flyg till på Lördag, tid och allt sånt får jag dock
imorgon men Lördag morgon någon gång kommer jag att lämna Sverige :)
Kommer nog troligen bli att jag åker mot Stockholm/Arlanda redan på fredag för vi tänkte
sova på hotell där i närheten av Arlanda annars måste vi åka mitt i natten härifrån
och kanske blir jobbig dag för mig då,
så lämnar troligen Borlänge på fredagen någon gång där! :)
Så dem här sista dagar blir det att fixa det lilla av packningen som är kvar,
sen ska jag vara med kompisar och allt sånt så mycket som möjligt innan jag åker
så man hinner säga hej då och så! :)
Ja det va väl allt jag vet just nu, kommer mer sen när jag vet något:)
Nu ska jag vänta på att emma kommer hem sen ska nog vi gå ut på en promenad,
hon vet inte om att jag åker på lördag än så ska ta och berätta det för henne :)
Ha det bra allihop, justja som ni kanske vet har jag internet nu iallafall!! ;)

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2011-10-04 20:37:08

åh kommer sakna dig erkanberkan!!

Postat av: Ulliz

Publicerad 2011-10-04 21:11:28

Va roligt för dig :)

Spännande och nervöst på samma gång kan jag tänka mig :) Kommer kännas konstigt och tomt utan dej här i sverige, men vi är alla glada för din skull att du fått denna chans i livet! :)

Om vi inte ses innan, så får vi önska dig en riktigt rolig upplevelse i USA :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-05 03:21:26

åhhh. hade inte velat fått reda på det här, utan av dig irl! förlåt att jag inte hörde av mig, kunde verkligen inte :c kom precis hem, får förklara allt imorn (idag). och glädjekram till dig för att du äntligen ska få åka! men kommer sakna dig jättemycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela