therightplace

♥ Grattis emma!!

Publicerad 2011-10-13 02:37:13 i Allmänt,

Vill bara ta och säga GRATTIS till dig emma!
Vet att du är sjukt glad över att vara 18 nu, så hoppas du får en grym helg :)
Hoppas du får kanon presenter och riktig god mat för det vet vi att du gillar ;)
Ville bara säga att du är en av dem som står närmast mig,
så är sjukt glad att vi lärde känna varandra på gymnasiet.
Absolut några av mina bästa år i livet och du har varit med och gjort dem ;)
Tack! <3
Festa som en tok nu, utan att slå ut några tänder hehe (a)
Så ska vi festa "på riktigt" när jag kommer hem sen :D
Är det något så är det bara att höra av dig!
Ha det bra nu, saknar dig! :) <3

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-13 09:12:52

men aw, erik :')<3 tack så jättemycket!!! är glad att jag fick lära känna dig också! du är en utav mina närmaste också! det vet du :)



haha, mat gillar jag inte mycket, älskar* haha! och ja, vi ska verkligen festa när du kommer hem! längtar! och ska försöka hålla kvar tänderna där dom ska vara ;) haha...



TACK!!!!!!!!!!!!!! :D<3

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-13 10:23:32

sv: nej det har jag inte men vill verkligen dit!!

Har släkt där så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela