therightplace

Hej då Sverige, Hej då alla!

Publicerad 2011-10-07 19:50:47 i Allmänt,

Ska packa ner datorn strax så detta blir mitt sista inlägg i Sverige 9 månader framåt! :)
Vet inte om jag kommer kunna få internet direkt jag kommer in i sovrummet
på skolan liksom, men jag hoppas det så om jag har det ska ni få veta hur allt gick.
Nu har jag iallafall duschat, ska äta snart sen väntar jag på att lollo och emma
kommer ner så vi får säga hej då en sista gång innan jag åker :)
Kommer sakna er mer än va ni tror <3
Vid 12 då går bilen ner mot Arlanda iallafall, hoppas inte det är för mycket försening
där på flygplatserna sen så man måste sitta och vänta helt själv i hundra år!
Kom på att kan ju iallafall skriva upp Janicas nummer som bor i Frankfurt
ifall att nått skulle hända där nere så kanske hon kan hjälpa i krisläge asså
men det går nog fin fint! :D
Kommer ha mobilen med mig ner till arlanda iallafall sen om jag lämnar den hos mamma
och pappar det vet jag inte än, men då vet ni det iallafall :)
Nu får alla ha det skit bra här hemma när kylan kommer hehe (a)
Så syns vi om 9 månader igen.
Kram på er! ;)



Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-07 20:06:15

åhh, känns fortfarande lite overkligt att det är så nära. bara några timmar kvar... men du får ha det så bra, blablablabla, haha. ska säga allt sånt i verkligeheten snart! vi ses om typ 20min! :D



och du vet att jag kommer sakna dig mycket också!

Postat av: lollo

Publicerad 2011-10-08 14:24:46

saaaaaknar dig redan erkan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela