therightplace

Jävla finger jävel!

Publicerad 2011-10-25 00:15:08 i Allmänt,

Haft vanlig skoldag idag, men sen under aktivitetstiden idag
så har jag sagt att jag ska vara med och spela basket i
(skoj-team) så vi gjorde det, men precis innan vi skulle börja så lyckades bollen
komma lite svagt på långfingret igen så den gamla skadan kom tillbaka,
så nu är typ högerhanden halvt handikappad då yeay!
Bara hoppas det försvinner om någon dag,
när jag gjorde illa mig där sist så tog det typ 2 veckor eller nått.
Hoppas verkligen inte det tar så lång tid nu!
Ska iallafall ta det lugnt nu en stund
innan det är dags för läxorna och så då.
Kan säga att mamma lyckades komma fram när hon ringde till min mobil
från sin idag så då vet ni att det går, men man måste ha riktnummret först som typ
va 001 eller 0001 kommer inte ihåg exakt nu, men något av dem :)
aja trevlig kväll på er nu!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-25 02:12:48

sv; den finns där nu!!!!!!!!!!!!!!!! tiden du vet (a)(;

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-25 09:14:43

Landsnumret är 001, vilket man slår in före telefonnumret. :-)

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-25 13:42:41

sv; haha ;) väääldigt, tss.



hur går fågelskådningen haha? ;)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-25 18:36:41

sv: nej men precis ;) haha!

haha ja absolut, jävlar va fest det blir då! :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-25 20:23:41

sv; hahaha okej! får se om du får ta dom lektionerna eller inte då.. ;)



aw, tack! :) you too!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela