therightplace

Lättad!

Publicerad 2011-10-11 04:00:21 i Allmänt,

Precis pratat typ 2 tim och 20min med emma i skype.
Eller jag prata hon hade nå problem med micken så hon fick skriva
men hade cam å så, så vi såg varandra iallafall :)
va skönt att få se henne iallafall,
pratade om en del saker och vill bara tacka för hjälpen!
Du är en på miljonen <3 :)
Hoppas vi hörs imorgon igen, nu ska jag snart ta och göra mig iordning
för tror man måste vara klara och i rummen vid 11 om jag inte missförstått det här :)
imorgon ska vi få se vad jag ska ha för kurser då.
Hoppas verkligen dem inte blir för jobbiga nu, eftersom att jag kanske
måste läsa ifatt 1 månad :S
Sov gott nu alla fast dem gör väl alla redan, utom emma förstås ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-11 04:27:03

sv; tacka inte, det är ju det vänner är till för :) hihi!

allt kommer bli bra erik! vi hörs idag igen.. hihi.



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela