therightplace

Maine Mall!

Publicerad 2011-10-17 01:12:48 i Allmänt,

Ja idag va jag som sagt på Maine Mall!
Är som ett köpcentrum, va väl nästan lika stort som kupolen,
men sen hade dem ju affärer runt omkring också
fast va aldrig in i dem!
Köpte iallafall Basketskor idag, Derrick Roses nya! :D
Dem va sjukt sköna, men va ingen riktig rabatt på dem men men.
Sen köpte jag även en Ipod shuffle! :)
Ipoden va typ dubbelt så billig här mot i Sverige så jag slog till,
hade ändå tänkte ett tag att jag ville ha något så man kan lyssna på musik :)
Va god middag idag också, vi fick stek! (y)
Efter middagen så gick jag runt lite på skolområdet och tog kort med
en av skolkamerna till fotoklassen.
Så snart måste jag läsa typ 15 sidor ur en bok,
för skulle vara på sida 75 imorgon och jag är typ på 60 så :)
Här kommer någon bild iallafall, samt på tofflorna jag köpte förra veckan!







Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-17 02:04:24

sv; hm.. kan ta det när vi skriver eller pratar på skype. inte direkt något jag kan skriva här haha :(



du verkar ha haft en bra dag iallfall :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-17 02:14:47

sv: hm.. nja, inte så allvarligt. men kanske kan bli.. eller nått.. jag vet inte :( men det blir nog bra. får reda på det imorn iallafall! men ska sova nu, vi hörs imorn (idag*) ;)



kram

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-17 03:06:55

Snygga skor!! :-)

Postat av: terese

Publicerad 2011-10-17 19:46:24

me like härligt att maten verkar vara godare nu också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela