therightplace

My Room!

Publicerad 2011-10-10 18:27:32 i Allmänt,

Har typ inget att göra så här kommer en några bilder hur det ser
ut inne i rummet och utanför fönstret! :)
Får se sen vad som händer resten av dagen
har ingen aning än vad jag vet, får förhoppningsvis min nyckel till rummet
idag iallafall har inte haft det dem här dagarna.
Idag kommer norsken hit också han har tydligen varit i Las Vegas haha.
Så får se om jag hinner prata med honom något.
Kommer nog ett inlägg senare oxå,
annars får ni ha det bra:)
Ikväll ska jag iallafall få prata skype med emma (y) :)



Kommentarer

Postat av: Hellman

Publicerad 2011-10-10 18:58:32

Jäklar vilken platt-tv ;)

Postat av: Jonny

Publicerad 2011-10-11 15:52:25

Såg ju riktigt soft ut, fast en större tv skulle ju inte skada :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela