therightplace

Old Port!

Publicerad 2011-10-16 00:58:49 i Allmänt,

Har spenderat dagen i Portland.
va inte så mycket kända affärer där men va väl trevligt ändå :)
Dem hade bl.a en affär där som bara hade skandinaviska saker.
Som t.ex mjölk choklad ;)
Och han som stod i kassan hade faktiskt varit precis utanför borlänge.
vad fan är oddsen liksom men det va lite cool :)
Han kunde lite svenska iallafall, fast bara såna där lätta saker!
Men är ju bättre än inget alls liksom;)
Testade även turkiskt te haha, va faktiskt gott!
Sen stack vi och käkade helt sjukt god mat vi en restaurang där i närheten.
Kommer se lite flottigt ut på bilden, men såg mycket bättre ut i verkligheten:)
Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt nu,
sen imorgon så ska jag nog bl.a en vända till maine mall hette det tror jag,
det är typ som ett stort köpcentrum eller något sånt :)
Måste bl.a köpa idrottsskor, ska äntligen få köpa några jordan skor,
har jag alltid velat haft :D
Måste ta lite kort imorgon med en annan kamera oxå
när jag kommer hem för har det i läxa till fotolektionen,
så måste jag även läsa några sidor ur en bok!
Här kommer lite bilder iallafall, ENJOY! ;)





Han till vänster i grönt som hade affären och hade varit i borlänge! :)
Han i rött är Tobias, norrmannen hehe!











Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-16 01:24:30

Trevlig dag ni verkar ha haft!! :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-16 07:47:17

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-16 10:33:57

Härliga bilder!



sv: ja precis jag får göra det ;)

Kolla in min andra blogg erik! http://feliciabrobeerg.blogg.se/

Postat av: lollo

Publicerad 2011-10-16 19:44:13

sakar dig med erkan!!!!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela