therightplace

Shopping

Publicerad 2011-10-24 01:24:21 i Allmänt,

Har varit på Maine mall denna söndag igen :)
Fick hem några saker iallafall, bland annat converse skor som jag sa
det blev röda för dem hade inga mörkblåa med högt skaft
men ville ha röda oxå så gjorde absolut inget :D
Köpte även en flanell skjorta på HM haha av alla butiker
så går man till HM xD tänkte ta kort på affären oxå,
men då kom det fram en vakt och sa att jag va tvungen att ta bort bilden,
visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jävla fjantigt herregud -.-'
Sen nu har jag fixat så jag kan ringa till folk här i usa oxå!
Så ifall ni i sverige vill testa om det funkar att nå mig så är
Mitt Nr: 207-4090510
Aja nu måste jag väl typ göra läxor yeay va kul,
hoppas alla hade en trevlig helg iallafall så hörs vi
Ha det bra :)

Kolla Camaron till höger! <3 :D




Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-24 13:36:53

Snygga Converse och snygg skjorta!! Bra att du skaffat telefonkort. Kom ihåga att meddela dem som ska ska ringa till dig från Sverige att de ska slå landsnumret först som är 001. :-)

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-24 16:32:40

sv; haha meh.. men ja sant, det gör man ;) tss



nice köp! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela