therightplace

Wal-mart!

Publicerad 2011-10-09 23:16:32 i Allmänt,

Idag gick jag upp 10 typ så åt jag brunsch (Stavningen)
vissa saker va väl gott sen fanns det ju saker som såg mindre gott ut :)
Har spenderat dagen på Wal-mart och lite affärer runt där.
få se kanske kan ta lite kort på vad jag har köpt sen,
just nu är det så många i rummet så
men va ialllafall typ, skolblock, kudde, lackan, handduk
å lite smått sånt där som man behöver.
Är iallafall så sjukt varmt här idag lätt över 25 grader å solen är stekhet :O
Nu ska jag gå och äta middag å lite glass sa dem det skulle bli :)
Ha det bra alla!

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2011-10-10 00:09:08

Trevligt!Här är det nästan nollgradigt.. :-)

/Mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela