therightplace

What is it?

Publicerad 2011-10-31 23:30:31 i Allmänt,

Idag va det skola igen då, va väl i stort sett som vanligt
förutom att jag prata med lite folk, om vad får ni veta här om någon dag! :)
Men ja annars har det blivit lite basket och så idag, och middag efteråt.
Blev kyckling idag IGEN haha någon som är förvånad? :)
Snön har dessutom börjat smälta lite grann men finns fortfarande en del kvar.
Är torrt på vägarna iallafall så det är ju bra, så slipper man bli så jäkla blöt :D
Måste ner och kolla tvätten snart också, så inte det kommer folk och slänger
den omkring sig hehe, folk kan vara lite otåliga ibland när det bara finns
två maskiner på ca 40 pers förstår ni :)
Annars så ska jag nog ta det lugnt ikväll, ska ta och kolla på
"Friends with benefits" se om det kan vara något :)
så tror jag att kanske det kommer ett nytt avsnitt av
Two and a half men idag så får se om man hinner kolla på det oxå! (y)
va nog allt för tillfället iallafall, mer uppdatering kommer imorgon
ha det bra!

Kommentarer

Postat av: MyzaaN

Publicerad 2011-11-01 00:20:24

jaha :D va spännade :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-01 00:47:25

sv; HAHA nej.. mitt hår blev cp på kortet. ser ut som om jag klippt av det helt cp bara sådär på bilden, hahaha... men nej. dock har jag nyss färgat håret. blev asfint.. fast.. nej :( HAHA. alltså.. ja.



Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-01 16:36:29

sv: haha okej ja jo, då förstår jag ;)..

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-01 16:58:24

sv: ROSAAAA!!!! kolla in och säg vad du tycker ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela