therightplace

Emma nästa!

Publicerad 2011-09-16 17:36:51 i Allmänt,

Ska snart upp till Emma och va med lite kompisar,
så blir det lite gottis saker till haha,
kommer rulla nerför skräddarbackensen kan jag lova er :)
Annars idag har det varit en helt jävla full proppad dag.
Först ringde typ Explorius vid 9 på morgon och jag låg och sov
så tänkte vem fan ringer vid den här tiden haha,
men dem berätta att sakerna om Visum hade kommit
så jag kan börja fylla i papprena och sånt till det,
hann ju tyvärr inte göra det idag så ska göra klart det i helgen nu :)
Sen va jag ner med pappa till banken så jag kommer få lite pengar sådär
när jag är i usa, fan kommer ju bli rik pojk :D
Så hade jag även 16000 på mitt egna konto någon som vill ha? ;)
Gick och fika sen på fiket där bredvid systemet,
har rätt goda saker där, blev en morotskaka för mig
Efter banken och fiket iallafall så åkte vi hem till Roger och Ullis så kunde säga
hej då till dem innan man åker :)
Sen blev det Thaimat hehe fyfan mätt nu
å så ska man äta godis och grejer kommer ju aldrig gå!
Nu har jag precis duschat och väntar på att hellman ska komma och hämta upp mig:)
Jag är en död man han övningskör! haha nerå eller? ;)
Hoppas på att få ta det lite chill nu ikväll iallafall varit grymt stressigt idag asså
Ni får ha en sån trevlig kväll iallafall, ha det bra!

Härlig stil!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-16 21:24:43

sv: ja jävla skit iphone :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela