therightplace

Hejdå SP3B!

Publicerad 2011-09-22 22:50:06 i Allmänt,

Idag va jag och sa hej då till alla i klassen på haga då :)
Blev även att jag tog skolfotot med dem,
står och lutar mig på nått cp sätt så
ser dock ut som ringaren av notre dame haha!
Men stod rakt på riktiga kortet så hoppas det blev bättre!
Va iallafall trevligt och träffa alla en sista gång :)
Hoppas jag hinner tillbaka och kunna fira när ni tar studenten.
Ha det så sjukt bra allihopa!!!! :)
Så stack jag ner till stationen sen och köpte tågbiljetter
med nicklas som vi ska ha ner till Stockholm sen då :)
Sen såg åkte jag och lollo upp till Emma och va sociala.
Va skönt att va se henne lite glad nu
för det va hon inte sist jag såg henne ni vet bl.a
vrf om ni läst tidigare.
Imorgon blir det då full späckad dag och hoppas det blir en trevlig
kväll också, men det får visa sig då :)
Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-23 14:39:20

sv; hihi..



aw. det var kul att ni kom :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-23 18:35:37

ahahaa! ;)



hatar att ta skolfoto!! vi tog idag ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela