therightplace

Hemkommen!

Publicerad 2011-09-23 23:45:30 i Allmänt,

Ja idag har det blivit att man startat med packandet!
Känns skit svårt att veta hur mycket man verkligen ska ta med sig
och vad man ska ta med sig. Bra man är på G iallafall :)
Har spenderat en stor del av dagen på kupolen oxå
för att jesper skulle köpa kläder plus att lollo
skulle få köpa ett par byxor som tack för att hon va smakråd!
Blev även lite donken hehe men gott ;)
Testade den nya "röd chilli burgaren"
tror det hette så iallafall, den va väl god men va det
att det va inge sallad eller så på utan va typ mesta chilli saker
gurka och sånt så den va väl halv bra men det gick ner :)
Sen har det blivit att spenderat kvällen med Emma,
kollade på idol och lite film och så, va trevligt som vanligt :D
Imorgon måste jag nog ut att spela lite basket eller springa, gymma
eller vad som helst för tror jag "dålig" i magen och tappar matlusten
om jag inte är aktiv med något på ett tag,
om det nu är det fråga mig inte varför men vet du så säg gärna till ;)
Hoppas alla har/haft en najs kväll iallafall!
Ha det bra:)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-23 23:58:21

sv; hihi ja-a! :D tönt är du också som ''råkade''(?) lämna kvar chokladen här, hehe.. men gulligt att du köpte med dig det till mig hihi!TACK! :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-24 00:57:12

sv; haha meh :) men ja den var jättegod.. och slut.. :$ haha tss

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-24 13:43:47

sv: ja men usch!

ja herregud det såg inte ut som jag på kortet.. fyy!! HAHA :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela